Na Dworcu Centralnym w Warszawie zostało uruchomione nowoczesne Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity. Projekt polegał na kompleksowej przebudowie pomieszczeń COK. Obecnie, dzięki poczynionym pracom powstała przyjazna przestrzeń z bogatym wyposażeniem przystosowana do obsługi klientów. Poza kupnem biletu podróżni mogą uzyskać niezbędne informacje odnośnie oferty przewoźnika oraz otrzymać pomoc doradczą w zakresie asysty dla osób niepełnosprawnych.
Firma STATIM Integrator uczestniczyła w przebudowie pomieszczenia dostarczając i instalując monitory wyświetlające rozkłady przyjazdów i odjazdów. To znacząco poprawiło szybkość wprowadzania uaktualnień rozkładów, ale przede wszystkim dzięki nowoczesnemu sprzętowi informacje wyświetlane na ekranach są bardzo czytelne. W projekcie wykorzystaliśmy dwa 55-calowe monitory Samsung QH55B o jasności 700 cd przeznaczone do pracy ciągłej 24/7.